כל הסודות שאף אחד לא יספר לכם על איתור נזילות

Wiki Article

מצלמה טרמית שהגיעה אל תחום האינסטלציה מעולם כיבוי האש. שימשה בתחילת דרכה כאמצעי לסיוע לכבאים שמיהרו להכנס לבתים מלאים בעשן, שהקשה עליהם לזהות לכודים אפשריים כמו אנשים או אף בעלי חיים.

לסיכום, בעיית נזילות איננה עניין של מה בכך ויש לטפל בנושא באופן מיידי בלי להזניח, משום שככל שנחכה יותר זמן, כך הבעיה רק תחמיר ותקשה על בעל המקצוע הן באיתור המקור לנזילה והן בהתמקדות בבעיה עצמה איתור נזילות במצלמה טרמית רק עם המומחים שלנו..

ואילו כאשר מדובר בנזילה גלויה אנו נראה כתמים, עובש , נזק לקירות ולתקרות, חלודה בצינורות. אבל גם כל הסימנים הללו עדיין לא הצליחו לסמן לאינסטלטור היכן בדיוק נמצא מקור הצרה הזו. לכן איתור נזילות מים בצפון או בדרום הארץ הם זהים לחלוטין, שניהם דרושים מאוד, ושניהם נפתרים נכון להיום באמצעים טכנולוגיים.

עושים סוף לנזקי רטיבות בבתים בצפון עם טכניקה חדשה של איתור נזילות במצלמה תרמית בצפון. שימוש בטכנולוגיה החדשה מאפשר איתור נזילות מים בתוך הקירות או מתחת לריצוף מבלי לגרום נזק למבנה.

מצלמה תרמית ששמה הוא גם מצלמת חום, מציגה אובייקטים בצבעים שונים המשקפים את מידות החום שלהם.

כמו בהרבה מאוד תחומים השימוש בטכנולוגיה חדישה הופך את חיינו לקלים יותר, זהו ללא כל ספק מחיר הקידמה. חישבו על סיטואציה בה מים מטפטפים לכם בבית ואתם מתקשים לאתר את מקור הנזילה.

אם האינסטלטור יגיע מהר הטיפול שלו יהיה הרבה יותר טוב ובמחיר הרבה יותר משתלם וזה מסביר למה כדאי לנו להזמין אינסטלטור שנמצא קרוב אלינו.

המלצה נוספת שאנו רוצים לתת לכם היא לפנות אל אינסטלטור אשר קרוב אליכם וזאת עקב מספר סיבות.

כאשר מדובר על איתור נזילות מים יש לזכור כי זהו תהליך שמטרתו זיהוי מקור הנזילה. המים הזורמים בצינורות הבית או הדירה יכולים לעבור מסלול די ארוך לפני שהם מאתרים פתח יציאה מהקיר.

תרמו-שי שירותי איתור ותיקון נזילות מים באמצעות מכשירים מתקדמים לרבות סיב אופטי לאיתור נזילה וצילום קווי ביוב.

אנו מתמחים באיתור נזילות מים, בעיות איטום, בידוד ובעיות צנרת. אנו עושים את תהליך הבדיקה עם אנשי מקצוע מנוסים בתחום, תוך שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר במטרה לחסוך לכם זמן וכסף.

במקרים של איתור נזילות מים פגם בצנרת המים יעברו החוצה ויחממו את כל אזור הצנרת ואז הפרשי הטמפרטורה מאפשרים לנו לבצע החלפה נקודתית בלבד.

שירותי הגברת לחץ מים מדיניות פרטיות ותנאי שימוש בדיקת נזילות מים בצנרת צרו איתנו קשר

מיד כאשר יש חשש לנזילה ממהרים ומזמינים צוות איתור נזילות במצלמה תרמית בצפון.

Report this wiki page